Konkurs pisania gier komputerowych "Dżemik"

Dżemik 2025

Dżemik 2025 – hasło przewodnie

(23.04.2025 r.)

Z przyjemnością informujemy, że wystartowała kolejna edycja konkursu Dżemik, organizowanego przez Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej. W tym roku hasłem przewodnim wydarzenia jest „Szkoła latania” – temat otwarty, dający uczestnikom dużą swobodę interpretacyjną i kreatywną.

Zachęcamy zespoły do tworzenia gier inspirowanych własną wizją tego, czym może być „szkoła latania”.

Każdy zespół otrzymał indywidualny link do folderu, w którym należy umieścić gotową grę. Termin nadsyłania prac mija 16 maja.

W przypadku pytań lub problemów technicznych, prosimy o kontakt pod adresem: dzemik@pb.edu.pl

Rusza Dżemik 2025!

(03.04.2025 r.)

Masz pasję do programowania? Uwielbiasz tworzyć gry komputerowe? Zapraszamy Cię do udziału w kolejnej edycji Dżemiku – wyjątkowego wydarzenia organizowanego przez Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej, we współpracy z Kołem Naukowym Biometrii Politechniki Białostockiej oraz Oddziałem Białostockim Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Na czym polega konkurs?
Dżemik 2025 składa się z dwóch etapów:

  1. Etap I (online) – od 23 kwietnia do 16 maja 2025
    Zdalna rywalizacja, w której uczestnicy tworzą własną grę na temat ogłoszony przez jury. Pełna dowolność miejsca – wystarczy komputer i pomysł!

  2. Etap II (forma stacjonarna) – 11 czerwca 2025
    Finał konkursu odbędzie się na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej w Białymstoku.
    Do finału zaproszeni zostaną autorzy najlepiej ocenionych przez Jury rozwiązań z Etapu I. Finaliści zaprezentują swoje gry przed jury i publicznością, opowiedzą o procesie tworzenia i zastosowanych rozwiązaniach. To właśnie podczas finału wyłonimy zwycięzców każdej z kategorii!

Rejestracja
Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny w dniach 9–22 kwietnia 2025.
Pamiętajcie o dołączeniu skanu lub zdjęcia zgody rodzica/opiekuna prawnego (zgodnie z załącznikiem nr 1 do regulaminu).

Kto może wziąć udział?
Konkurs przeznaczony jest dla młodych twórców w trzech kategoriach wiekowych:

  • Junior (klasy IV-VI szkoły podstawowej)

  • Kadet (klasy VII-VIII szkoły podstawowej )

  • Senior (szkoły ponadpodstawowe (do 18 roku życia)

Można startować indywidualnie lub w zespołach dwuosobowych.

Technologia? Ty wybierasz!
Od Scratcha i Kodu, po Unity3D, Godot czy inne narzędzia – masz pełną dowolność technologiczną (po ewentualnej konsultacji z jury).

Co oceniamy?
Liczy się kreatywność, wkład własny, działająca gra oraz jakość kodu źródłowego.

Pełny regulamin i szczegóły znajdziesz na stronie konkursu. Do zobaczenia!

× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.