Ujawniamy tegorocznych prelegent贸w! – NOWY
07-05-2018Hej 馃槈
Do rozpocz臋cia tegorocznej edycji BialJamu pozosta艂 dok艂adnie miesi膮c i jeden dzie艅, a wi臋c najwy偶szy czas ujawni膰 nazwiska naszych prelegent贸w, kt贸rzy podziel膮 si臋 z nami swoj膮 wiedz膮 i do艣wiadczeniem w tworzeniu gier i nie tylko…
Poznajcie ich ju偶 teraz!
艁UKASZ GADOMER
Jak sam o sobie m贸wi, urodzi艂 si臋 w czasie, gdy na polski rynek zacz臋艂y trafia膰 pierwsze komputery domowe. W聽jego聽domu pojawi艂 si臋 Atari 130XE, na kt贸rym rozpocz膮艂 przygod臋 z grami oraz czym艣, co szumnie mo偶na nazwa膰 programowaniem – cho膰 wtedy sprowadza艂o si臋 to do przepisywania kawa艂k贸w kodu w j臋zyku Basic z magazyn贸w typu Top Secret. Bardzo proste gry na to urz膮dzenie, 艂adowane za pomoc膮 czytnika kaset magnetofonowych, by艂y do艣wiadczeniem wyj膮tkowym, nowym i 艣wie偶ym. Przez epok臋 Famicon贸w, a nast臋pnie komputer贸w PC coraz bardziej聽poznawa艂 jasne i ciemne strony 艣wiata gier, aby wreszcie uko艅czy膰 Ekonomi臋 na UwB oraz Informatyk臋 na PB, z obu kierunk贸w zdobywaj膮c tytu艂 magistra z wyr贸偶nieniem. Aktualnie zbli偶a si臋 do momentu pisania doktoratu, pracuj膮c jednocze艣nie na uczelni oraz jako programista.
Ju偶 8 czerwca 艁ukasz opowie nam o tworzeniu fabu艂y w grach komputerowych.
MICHA艁 JADCZUK
Absolwent Informatyki na PB, a tak偶e weteran BialJamu. Jako zdobywca III miejsca w 2015 roku (w dru偶ynie聽M&M za gr臋 #YOLT)聽oraz I miejsca w 2017 (dru偶yna聽3MK za gr臋聽10 second Horde), a tak偶e organizator edycji 2016 艣mia艂o mo偶e powiedzie膰, 偶e o naszym konkursie wie wszystko.
Gamedev to jego hobby, a niegdy艣 r贸wnie偶 g艂贸wny spos贸b nauki programowania. Obecnie zatrudniony w OpenTopic jako junior data scientist i aktywnie zg艂臋biaj膮cy temat sztucznej inteligencji.
Ju偶 8 czerwca Micha艂 opowie nam o zastosowaniu uczenia maszynowego do zaprogramowania AI w grach komputerowych.
MACIEJ聽 KUCHARCZYK I JAN ROMANOWSKI
Maciej to absolwent Politechniki Bia艂ostockiej, pasjonat system贸w wbudowanych, elektroniki oraz technologii VR. Wolne chwile po艣wi臋ca wirtualnej rozrywce zasiadaj膮c do tworzenia bunkr贸w w Minecrafcie. Aktualnie pracuje w Transition Technologies PSC w dziale IoT i zajmuje si臋 tworzeniem oprogramowania w oparciu o narz臋dzia firmy PTC.
Jan – r贸wnie偶 absolwent Wydzia艂u Informatyki, gdzie zacz膮艂 swoj膮 przygod臋 z programowaniem. Programista Android, AR, IoT. Zajmuje si臋 rozwojem ca艂ych aplikacji, zar贸wno od strony UX, jak i Back-endu. Zainteresowany grami planszowymi, taktycznymi, karcianymi, jak i tymi bardziej imprezowymi.
Tematem ich wsp贸lnej prelekcji b臋d膮 technologie IoT u艂atwiaj膮ce rozwi膮zywanie problem贸w przemys艂owych, takich jak konserwacje sprz臋tu. Om贸wi膮 ide臋 rozszerzonej rzeczywisto艣ci oraz przedstawi膮 technologie PTC umo偶liwiaj膮ce tworzenie aplikacji na takie platformy. W dw贸ch s艂owach? Maciej i Jan poka偶膮 nam przyk艂ad fizycznego urz膮dzenia IoT wraz z integracj膮 z AR, a dok艂adniej – wsp贸lnie z nimi stworzymy wirtualnego asystenta rozbrajania bomby!