Wydział Informatyki PB

Zarządzenie w sprawie organizacji kształcenia w PB

16-10-2020
Zarządzenie w sprawie organizacji kształcenia od 17.102020
W związku z nowymi obostrzeniami, obowiązującymi w całym kraju od 17 października br., zmienia się organizacja kształcenia na Politechnice Białostockiej.

Piątek, 16 października, zajęcia odbywają się zgodnie z dotychczasowymi zasadami.

Zgodnie z Zarządzeniem nr 1202 Rektora Politechniki Białostockiej, od soboty, 17 października obowiązuje jednolita organizacja kształcenia na wszystkich typach studiów: stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia, doktoranckich, podyplomowych oraz w szkole doktorskiej.

W murach uczelni będą odbywały się laboratoria, zajęcia projektowe, pracownie specjalistyczne oraz ćwiczenia z wychowania fizycznego.

Wykłady, lektoraty, seminaria oraz ćwiczenia audytoryjne prowadzone będą zdalnie.

Podczas zajęć obowiązuje reżim sanitarny. Noszenie maseczek lub przyłbic jest na terenie uczelni obowiązkowe.
Przypominamy o zasadzie DDM, dzięki której chronimy siebie i innych:

D jak dystans

D jak dezynfekcja

M jak maseczka.

 

Zarządzenie Nr 1171- tekst ujednolicony zawierający zmiany wprowadzone Zarządzeniem Nr 1202 Rektora Politechniki Białostockiej z dnia 16 października 2020 roku (PDF, wersja dostępna cyfrowo, 108 KB)

Zasady dotyczące bezpiecznego funkcjonowania PB znajdują się poniżej:

Zarządzenie Rektora ws. bezpiecznego funkcjonowania PB
Procedury zgłaszania kontaktu z osobą zakażoną


× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.