Wydział Informatyki PB

Buduj zaufanie z e-coachem

12-02-2021

Projekt Wydziału Informatyki pod tytułem „Towards e-coaching, the first step to build trust with a digital coach” otrzymał dofinansowanie  w ramach programu Erasmus+ Akcja 2 – Partnerstwa strategiczne na rzecz edukacji cyfrowej w sektorze szkolnictwa wyższego. Koordynatorem wniosku była Pani dr hab. Dorota Mozyrska, prof. PB, a w jego realizację zaangażowani będą pracownicy Wydziału Informatyki. Projekt rozpoczyna się 1 marca 2021 i będzie trwał 24 miesiące. Partnerami projektu są: Universitaet Leipzig Germany (https://www.uni-leipzig.de/en/),  Polytechneio Kritis Greece (https://www.tuc.gr/index.php?id=5397) oraz Tampereen Ammattikorkeakoulu oy Finland (https://www.tuni.fi/en). W projekcie zaplanowano spotkania szkoleniowe, w ramach których partnerzy będą dzielić się swoją wiedzą oraz testować wypracowane rozwiązania.  Zaplanowano również wydarzenia upowszechniające rezultaty projektu oraz spotkania projektowe u każdego z partnerów.

Efektami realizacji projektu będą:

  • Innowacyjna metodologia dydaktyczna kształcenia na odległość (E-Coach), która stworzy podstawy do budowania zaufania między stronami procesu edukacyjnego,
  • Zintegrowana platforma e-learningowa dotycząca zastosowania metodologii e-coachingu, zawierająca program aktywizacyjny dla nauczycieli,
  • Pilotażowe przykłady kursów e-coachingowych, tj. 12 zarejestrowanych zajęć z Analizy matematycznej, Algebry, Programowania i Przedsiębiorczości z wykorzystaniem innowacyjnej metodologii e-coachingu dedykowanej instytucjom szkolnictwa wyższego.

Wartość otrzymanego dofinansowanie: 254 729,00 EUR.


Na skróty
× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.